Koopinfo - Mijnbuitenkeuken.nl

BLACK MONTH >>>>>>>> Klik hier <<<<<<<< BLACK MONTH

Mijnbuitenkeuken.nl - Koopinfo

Koopinfo


Montage
Garantie-reclamaties
Integriteitsbeleid

betaalwijzen Betaalwijzen

Betaling vindt plaats op factuur, creditcard, directe betaling of gedeeltelijke betaling. In het geval van een postfactuur wordt de bestelling verzonden wanneer wij de bestelling hebben geregistreerd.

Betalingsverplichting
Door op "Bestelling sturen" in onze kassa te klikken, wordt de koop definitief en daarmee hebt u een betalingsverplichting voor uw bestelling. Bij online bestellingen wordt u per e-mail automatisch een orderbevestiging toegezonden met informatie over uw bestelling. Wij maken een voorbehoud voor het feit dat producten mogelijk uitverkocht zijn. In dat geval zullen wij u daar per e-mail over informeren.

Vooruitbetaling
U kunt ervoor kiezen uw producten vóór levering te betalen. Wij sturen u per mail een voorschotfactuur, die u betaalt via een bankoverschrijving. Wij sturen uw bestelling zodra uw betaling bij ons geregistreerd is. Het duurt doorgaans 2-3 bankdagen voordat wij de betaling op onze rekening zien staan.

Betaling met kaart
Bij betalingen met kaart wordt het bedrag van de bestelling direct hiervoor op de kaart gereserveerd. Het bedrag wordt binnen 7 dagen nadat de bestelling is geplaatst op de kaart afgeschreven. In die gevallen dat u als niet wilt dat het geld op uw rekening wordt afgeschreven voordat wij leveren, verzoeken wij u een andere betalingswijze te kiezen.

Klarna
Samen met Klarna bieden wij de onderstaande betalingswijzen, waarbij de betaling rechtstreeks wordt gedaan aan Klarna:

PayNow: Automatische afschrijving van uw rekening: is gebaseerd op een automatische incasso en uw bankrekening wordt belast circa twee bankdagen nadat u uw aankoop heeft gedaan of nadat de goederen zijn verstuurd. Uw kredietwaardigheid wordt onderzocht om een factuur met een termijn van 14 dagen te kunnen uitschrijven indien automatische afschrijving niet mogelijk is.

PayLater: De betalingstermijn is 30 dagen vanaf het versturen van de goederen. Er worden geen factureringskosten gerekend. Uw kredietwaardigheid wordt onderzocht om een creditfactuur te kunnen uitschrijven.

Hier vindt u meer info over de voorwaarden van Klarna.




leveringsinformatie Leveringsinformatie

Als u bij ons een buitenkeuken koopt, wordt deze in Nederland ofwel bij u thuisbezorgd. Denk eraan dat Dachser uw product niet naar binnen brengt. Zodoende wordt hij bijv. niet "beneden in de kelder" of "op de hoogste verdieping" geplaatst. Dachser plaatst uw bestelling in plaats daarvan op de oprit of op de benedenverdieping. Particulieren krijgen een paar dagen vóór levering bericht van Dachser. Dan wordt een datum die u past bepaald. Vaak is dat binnen een interval van 3 uur, bijv. tussen 08.00 en 11.00 uur. Dachser kan per kantoor plaatselijke bepalingen hanteren en soms gelden er vaste data en tijden voor bezorging. Zakelijke klanten kunnen uiteraard ook bericht vooraf ontvangen, maar laat dat dan eerst aan ons weten.

Verzendkosten
Voor bestellingen meer dan 50 euro zijn er verzendkosten van 29 euro verschuldigd.
Voor bestellingen minder dan 50 euro zijn er verzendkosten van 5 euro verschuldigd.* (Accessoires buitenkeuken)

Bij aanpassen/wijzigen van het afleveradres rekenen wij een bedrag van 25 euro.

De levertijd is 4-7 dagen vanaf het moment dat uw bestelling is ontvangen en de betaling is goedgekeurd. Voor afgelegen locaties kan levering langer duren.

Let op! Vergeet niet de goederen bij aankomst te controleren! Zichtbare schade moet onmiddellijk bij de chauffeur worden gemeld en verborgen schade moet binnen 7 dagen na ontvangst van de zending worden gerapporteerd. Neem de goederen daarom altijd zelf in ontvangst en laat deze niet te lang staan voordat u ze controleert. Aan vervoersschade die later dan 7 dagen wordt gemeld, kunnen wij helaas niets doen.

*Als u uw pakket niet binnen 14 dagen aanneemt of ophaalt, rekenen wij kosten voor een niet-geclaimd pakket. Deze zijn als volgt:
Complete buitenkeukens - 90 euro
Overige producten - 20 euro




Spijtaankopen Spijtaankopen

Wanneer u bij ons producten koopt, hebt u altijd het recht om binnen 14 dagen te retourneren. Dat houdt in dat u de mogelijkheid hebt om binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen uw aankoop te retourneren, waarbij u in eenvoudige bewoordingen de reden vermeldt. De artikelen hoeven niet binnen die 14 dagen aan ons geretourneerd te worden, maar u moet ons wel binnen 14 dagen hierover hebben bericht. Doe dit bij voorkeur per e-mail. Wij maken het door u betaalde bedrag zo spoedig mogelijk aan u over.

Wettelijk vereist is 30 dagen vanaf het moment dat wij de artikelen hebben ontvangen, maar doorgaans gebeurt dit uiteraard sneller.

Om bij gebruik van uw recht van retour de orderwaarde volledig terugbetaald te krijgen, moet het artikel in een zogenaamde wezenlijk ongewijzigde staat zijn. Als het artikel gebruikt is, vindt er een aftrek plaats op basis van een vermindering van de waarde waarvan kan worden vastgesteld dat deze tijdens het gebruik is ontstaan. Deze vermindering wordt voornamelijk bepaald op basis van het bedrag waarvoor het artikel als gebruikt kan worden verkocht. Ook moet de originele verpakking zijn bewaard. Als deze niet bewaard is gebleven, vindt er een aftrek plaats. Tevens is het aan u als klant om voor een nieuwe verpakking te zorgen voor het retourneren van uw artikel.

Bij gebruik van uw retourrecht zijn de kosten voor het retourzenden voor uw rekening. Neem gerust contact met ons op om vooraf te informeren wat de retourkosten van uw artikel zijn.

Contact met ons op via info@mijnbuitenkeuken.nl of bel 070 80 80 330.




Garantie en reclamaties Garantie en reclamaties

We bieden 1 jaar garantie op alle buitenkeukens en producten. Op mijnbuitenkeuken.nl hebt u 2 jaar reclamatierecht van de datum van aankoop. U kunt reclameren door per mail contact met ons op te nemen. Vanaf het moment dat wij uw reclamatie in ons systeem hebben verwerkt, krijgt u binnen 48 uur iemand toegewezen die de zaak behandelt. De tijd om een geval van reclamatie te behandelen, bedraagt in de regel 1-3 weken.

Hebt u vragen over uw reclamatie? Bel dan onze afdeling Reclamaties op 070 80 80 330. Denk eraan dat wij bij reclamaties het artikel in de verpakking retour moeten ontvangen. Neem bij vervoersschade of mankementen aan een artikel contact met ons op via info@mijnbuitenkeuken.nl of bel 070 80 80 330.

Bij een eventueel geschil hanteren wij de aanbevelingen van de Algemene Raad voor Consumentengeschillen. Wij verwijzen tevens naar het online platform van de EU, dat alle consumenten een ingang biedt om buiten de rechtbank om verhaal te halen bij geschillen die zijn ontstaan bij grensoverschrijdende e-handel.

GARANTIE B-ARTIKEL
Dit product geldt als koopje en wordt als zodanig verkocht. Het heeft soms een andere verpakking dan de originele, maar het is bij levering goed verpakt. Het product kan in gebruik geweest en/of gerepareerd zijn. Vóór de verkoop worden deze koopjes door monteurs grondig nagekeken op functioneren en uiterlijk. Dat is ook de reden dat u, ook al is het product een koopje, bij aanschaf 6 maanden garantie krijgt.




integriteitsbeleid Ons integriteitsbeleid

Ons integriteitsbeleid is gebaseerd op de EU-verordening inzake het opslaan van gegevens, de AVG. De gehele publicatie en aanvullende info is te vinden op de homepage van de EU.

Lindström & Sondén AB, 556762-7392, Havsbadsvägen 1, 262 63 Ängelholm, is de eigenaar van gegevens die via deze site zijn verzameld. Dit integriteitsbeleid regelt hoe wij de verzamelde gegevens verwerken.

1. Waarom slaan we gegevens op en hoe gebruiken we die? Lindström & Sondén AB verzamelt gebruikersgegevens om een goede koopervaring te kunnen bieden. Wij verzamelen gegevens met drie oogmerken:

A. Om een aankoop te kunnen voltooien
B. Via het klantcontact dat ontstaat wanneer klanten contact met ons opnemen
C. Via ons loyaliteitsprogramma

Bij de gegevens kan het gaan om uw naam, aflever- en factuuradres, e-mailadres, telefoonnummer en specifieke details betreffende uw aankoop of zaak. Zie Bijlage 1 voor gedetailleerde informatie over de door ons bewaarde gegevens. Niet alleen bewaren wij gegevens, wij ontvangen daarnaast automatisch uw IP-adres wanneer u onze sites bezoekt; op die manier doen we kennis op over technische gedeelten, zoals browsers en besturingssysteem. Dit is niet gekoppeld aan persoonlijke informatie.

Onze websites maken gebruik van cookies om de functionaliteit te vergroten.

2. Op welke grondslagen bewaart u gegevens? De EU heeft een aantal grondslagen geformuleerd die als wettig worden beschouwd voor het bewaren van gegevens, zoals informatie die nodig is om een contract te kunnen uitvoeren of uw instemming te kunnen verwerken. Zie bijlage 1 voor een specificatie van de grondslagen waarop wij het verzamelen van gegevens baseren.

3. Hoe verkrijgt u mijn toestemming? Zodra er een order wordt geplaatst, worden de gegevens op basis van contactuele grondslagen bewaard temeinde een koopovereenkomst te kunnen opstellen. Wanneer u persoonlijke gegevens verstrekt door kennis te nemen van ons loyaliteitsprogramma of door contact te hebben met onze klantendienst, gaan wij ervan uit dat u instemt met het bewaren van de uw gegevens volgens de voorwaarden in dit document. Wij bewaren uw gegevens uitsluitend voor dat specifieke geval.

4. Hoe trek ik mijn toestemming in? Als u uw instemming betreurt nadat u kennis hebt genomen van ons loyaliteitsprogramma of een klantcontact met ons hebt gehad, kunt u uw toestemming te allen tijde intrekken door contact met ons op te nemen via info@lsbolagen.se of LSbolagen, Havsbadsvägen 1, Ängelholm, 262 63 ZWEDEN.
Hetzelfde geldt voor wensen inzake het overbrengen van gegevens naar andere bedrijven.

5. Veiligheid Wij volgen de best practice van de markt om te kunnen garanderen dat wij uw persoonlijke gegevens optimaal beschermen. Het voornaamste doel is te voorkomen dat er gegevens verloren gaan, onjuist worden gebruikt, worden gewijzigd of vernietigd worden.

Persoonlijke gegevens worden niet gedeeld met derden, behalve met
• Autoriteiten bij het vermoeden van een misdrijf. Wij moeten gegevens verstrekken bij het vermoeden dat er sprake is van een misdrijf
• Goedgekeurde partners die specifieke informatie nodig hebben om een aankoop definitief te kunnen maken. Deze omvatten:
o Logistieke partners voor het leveren van goederen
o Betaalpartners om betaling voor uw order te kunnen incasseren
o IT-partners die wij nodig hebben om onze activiteiten te kunnen verrichten, bijv. hosting partners en klantendienst – software

6. Wijzigingen in ons integriteitsbeleid Alle wijzigingen in ons privacybeleid worden gepubliceerd op onze site. Indien het spoedeisende en kritieke wijzigingen betreft, kunnen deze ook per e-mail worden verzonden.




Verwerking en goedkeuring van reviews

De productreviews vervullen een belangrijke rol in het aankoopproces. Voor ons is transparantie belangrijk en daarom laten we alleen reviews zien van klanten die daadwerkelijk iets bij ons hebben gekocht.

Wij verifiëren klanten met behulp van hun mailadres, dat zowel bij het plaatsen van de order als bij het achterlaten van een recensie wordt vermeld. Onze reviews worden intern handmatig verwerkt en daarom kan publicatie even op zich laten wachten.



KLANTENDIENST

BLACK WEEKEND
10:00-15:00

070 80 80 330


info@mijnbuitenkeuken.nl

Ontwerp je buitenkeuken

Buitenkeukens voor Spanje